Deepshit

Ni vet när man känner sig sådär trött på allting. Trött på livet, trött på skolan, trött på allt. Asså vet inte om alla känner så, men jag gör det iallfall. Dessa dagar vill jag bara ligga i min säng under täcket och bara försvinna. Eller asså inte försvinna, bokstavligen men ändå liksom inte finnas för stunden. Detta låter kanske jättedeprimerande. Men ibland mår man så & det är helt okej. 

Just de här dagarna behöver man EXTRA pepp. Från kompisar, musik, favorithästen osv. Jag fick insperation från en annan blogg att skapa en så kallad peppmapp i datorn. Så när man mår lite dåligt är det bara att öppna mappen och titta på kanske lite bilder man har lagt in, bra musik, osv. Detta är något som finns i min lilla mapp:
Och jag lovar, det fungerar! Testa nu med detsamma! :D

Som sagt. Ligg inte under era täcken och tyck att livet suger. Kliv upp och inse att du har fått lyckan att leva!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0