Drar nu

Snart kommer Ida & Pia och hämtar mig. Först blir det A6 sen Hööks! Efter det så slaggar jag över hos Ida :D Tar med min kamera så kanske blir lite pic ;) Sen så blir det ju massa ridning hos Ida på alla hennes ponnysar. Taggar! 

Ska försöka hitta lite saker till Lilleman & Lucky på Hööks. Lilleman fick ju en grimma för inte så längesen så kanske köper en likadan rosa till henne :D Hon kommer bli såååå söt! 

Så hoppas ni överlever tills jag kommer hem, ciao!
Nina var hästen jag lärde mig rida på. Det var Ida som ägde den och jag kommer ihåg när mamma skulle hämta mig hos Ida och då tog jag & Ida ut Nina & Idas ponny Moje och vi galopperade på ängen, mamma blev galen xd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0