Fredag

ÄNTLIGEN, WOOOOPPA! :D 

Kom hem från skolan för någon timme sen. Som det ser ut nu har jag ingen som kan köra mig hem från stallet då mamma jobbar & vi har bara en bil... Får sitta här hemma istället och deppa :/. Men ska ta och fixa lite läxor inför nästa vecka så jag har det gjort. Tycker det är jätteskönt så slipper man stressa halvt ihjäl mig under veckan. 

Och om det är någon som undrar varför jag inte svarar på sms så är det för att min xperia lever sitt egna liv. Den dampar så in och funderar på om det har något med kylan att göra. Aids som Rebecka skulle sagt ;) 

Haha, nä men nu ska jag pilla lite med bloggen och fixa lite tidsinställda.
Galen unge som just satt och åt mjöl direkt ur en påse utan att någon märkte det.


Kommentarer
Ella

haha minoo, så sööt! <3 :D

2012-02-03 @ 16:10:23
URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0