Hemma

Just hemmkommen från Värnamo. Med en grymt vrickad fot & en bronspokal. Var grymt jämt på slutet men hon fick ner mig tillslut. Jaja, hon vägde ju trots allt 6 kilo mer än mig + tränat i fyra år... Så ganska nöjd! Bara att min fot är typ död.
Imorgon klubbtävling på Lucky/Danny. Egentligen skulle jag hoppat LD men känner att jag inte har ridit dessa hästar så mycket det senaste så det blir nästa gång. Får se hur det går med min fot, känns som att jag har en mindre spricka i den då den vreds om idag på matchen. Aja, kämpa ändå, thats ma song yä!
Så ska käka lite tacos nu. Sen blir det melodifestivalen och massa mys med massa roligt folk ;) Gissa who? HAHHA, säger nada ;)
Ha en bra lördagskväll så blir det lite tidsinställda senare ikväll, okej? BRA!
Grymt härlig bild från i somras, ljumma sommarkvällar på ridskolan. Någon mer än jag som är liiiite sugen på det nu? Känns dock alldeles för lång bort :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0