Mysdag med Ida

En gammal kompis från min gamla klass ringde just och undrade om jag ville hänga med henne imorgon. Så hon kommer och hämtar upp mig vid elva. 

Först blir det stan & äta. Sen Hööks. Sen hem till henne och rida hennes ponny Espresso. Asså galet va fin den är! Ungefär för ett årsen så racade jag med den och då började den bocka som attan. Så flög xd Men det var med Ida som jag red första gången. Awi, minns det så väl! 

Ska nog slagga över där sen, MYS! Alltid lika roligt och gå upp tidigt på morgonen och rida barbacka i nattlinne. HAHA, vi är sjuka ! :D 

Ida & Espresso!
Bjuder även på en video på Ida & "Esso" :)


Kommentarer
frida Nyburg

Ja tack allt är bra med mig, sj?:)



kram Frida

2012-02-12 @ 08:05:34
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Ida glavå

HAHA, bara 80 cm

´<3 :)

2012-02-14 @ 21:45:25
Ida glavå

Han bockade inte .. , det kan jag lova... det skulle han aldrig göra

!!!!!!! :) <3

2012-02-14 @ 21:46:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0