Sjuk, igen :(

Har fått en dunderförkyldning. Kan bero på att jag har gått i typ thirt i stallet i vinter, HAHA ;) Man tycker det är varmt så tar man av sig jackan och då blir jag typ jättesjuk och får vara hemma ett år typ. Synden straffar endast sig själv, som jag brukar säga, eller inte ;) 

Men egentligen passar det ganska bra då jag har fyra A4 papper som ska vara fullproppade med info om historia. Så ska sitta hemma och fixa det, kanske läsa lite kemi ocskå då det inte är min starka sida. Vi får la se hur det, haha ;) Brukar sälla kunna sitta still mer än en halvtimme, inte ens när jag är sjuk! :o 

Jaja, tidsinställda är inställda, nu ska jag läsa historia, WOOOOOOOOPA!


Kommentarer
Linda

Vad har jag sagt om jackan!! :) <3

2012-02-23 @ 17:22:10
URL: http://lindutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0