Glömsk jag är!

Hej! Jag hade visst tagit fel på dagarna och trott att miniusmötet var igår, men det var tydligen idag. Jaja, det är bara att knalla iväg till stallet, även om det tar imot lite då det är typ 80 centimeter snö & piskande vind.
Idag började ju även skolan och jag ser INTE direkt fram imot en ny vårtermin. Läxor och massa plugg,  suuuck. Men, bara en termin kvar nu på dödens skola, iallafall något posetivt.
Men nu ska jag fixa lite tidsinställda så får ni ha det så bra, kram!
Ingen direkt hästig bild på mig men har verkligen ingen annan då jag bloggar från min Ipad..
Kramz, <3


Kommentarer
lova.

80 cm snö och piskande vind..? ;)



20-30 cm snö och vindstilla annars! ;)

2012-01-10 @ 18:26:35
URL: http://lovajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0