Mina matvanor

Fick en kommentar för några dagar sen där Juliette undrade om jag inte kunne lägga upp mina matvanor, visst :)

Frukost:
Har jättesvårt att äta frukost och tar alltid med en macka till skolan och äter den på rasten. Alltså en macka till frukost. Dricker kanske ett glas juice eller mjölk hemma först.

Lunch:
På vardagen äter jag ju lunch i skolan. Vilket då alltid är olika. Äter inte så mycket av den då det egentligen bara smakar konstgjort. Istället brukar jag ta ett knäckebröd.

Mellanmål:
Äter ju det när jag kommit hem från skolan på eftermiddagen. Gör ofta någon fruktsmothie som både är supergod och superlätt. Ta bara och ös i lite bananskivor och lite vanlijyougurt, NOMNOMNOM! Eller hallon och vanilj, super det med :)

Middag:
Blir ju hemma med familjen. Fast om jag är i stallet så har jag antingen med mig eller köper en toast där. Men ofta typ lasange, grytor, lax, kyckling, sallader och sånt. Dricker alltid mjölk också, kan inte dricka vatten, då spyr jag ;) 

Mina matvanor, vad har ni för matvanor?

Är 1.40 & väger 35 kilo. Trots det är det folk som kallar mig tjock... Själv är jag ganska nöjd me min kropp just nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0