Miss it

Sitter och kollar igenom gamla bilder från ridlägret i år. Galet vad jag saknar! Asså alla, Siri, Ella, Micha, Ida, Tilde, Bertil, Charlotta, alla. Minnen som när jag & Micha skulle på toa mitt i natten och när vi kom tillbaka till stugan gick Tilde runt i sömnen och grät. Vi kunne inte väcka henne. Ridlärarna kom & ringde ambulans. Shit vilket liv det var! 

När vi lekte tjuv och polis och Garcon som jag hade bockade som en rodeohäst. När det var så varmt att jag fick värmeslag. Eller när jag pratade i sömnen och alla andra var vakna, eller när Ida trillade ur sin säng utan att vakna. 

Sjukt många minnen och jag saknar allt asmket. Men i sommar, då jäklar! Sålänge får ni lite bilder från förra sommaren.
att bli ett me hästen , ♥

lite bilder, vet att dom e asdåliga men det är iallfall på bästa hästen garcon ♥


Kommentarer
Maja

vist skicka bild till [email protected] ! :)

2012-01-15 @ 16:48:41
URL: http://pascal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0