Mysdag

Har tillbringat större av dagen hos en av mina bästa vänner, Lova Johansson. Vi har bakat kladdiga kladdmuffins, fixat med bloggen, snackat osv. Vi har verkligen haft det supermysigt!

När vi hade bakat så gick det hästhoppning (repris) på Svt1. Satt som klistrad i soffan och beundrade alla ENORMT duktiga ryttare. Att få 800 kilo att hoppa 1.60, thats amazing. B.l.a var Malin Bayard & Rolf-Göran Bengtsson med. Båda fick fyra fel tror jag :/ Malin kom 11 & Rolf typ 9 eller nåt, kommer inte riktigt ihåg ;) 

Japp, men nu ska jag ta och krypa ner i min säng och sova lite, ska upp tidigt imorgon. Så vi hörs at later!
Alla bilder kommer härifrån, så kolla gärna in hennes grymgrymma blogg! 
Visst blev våra muffinsar fijna? Hahah ;)


Kommentarer
Maja

Myysigt !

2012-01-31 @ 21:41:52
URL: http://majarudolfsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0