Träning

Som alla antagligen redan vet så sysslar ju jag med ridning. Ridning kräver ju både kondition, styrka, balans osv. Därför är det ju bra och träna utöver det. Jag själv springer då och då men inte så ofta. Sen på sommrarna så cyklar/går jag alltid till stallet. Jag tränar även (oväntat iiknow) brottning för styrkans skull. Jag ser det mer som träning än en hobby. 

Sen så går jag på dans (Sumba / Street) vilket också jag bara ser som träning :p. Men nu tänkte jag komma igång och träna riktigt ordentligt. Så nu i februari ska jag träna evriday. Springa varje dag, brottning, ridning & dans. Min kondition ska bli bäst. Så ja, får se hur det går, hehe. Kommer ju uppdatera här om det och så :) 

Gammal bild på mig & Pepsi från 2009


Kommentarer
Stephanie

Heej:)

När kommer filmen ni gjorde om ponnyakuten?

Kram!:)

2012-01-30 @ 16:31:28
lova

Skulle du kunna lägga upp bilden som du har som header i ett inlägg, utan text? Skulle vilja låna den lite... :D

2012-01-30 @ 18:40:23
URL: http://lovajohansson.blogg.se/
Sabina

sv; Tack massor, detsamma! :)

2012-01-30 @ 21:08:37
URL: http://sabinalinnea.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0