Tillbaka

Nu är jag äntoligen tillbaka från våran sista skolresa som iår gick till Brittebo. Det är en lägergård som ligger mitt ute i ingenstans. Kan säga att det blev lite för lite sömn och lite för mycket chips & godis. Men roligt hade i allafall!

I onsdags så genomfördes Michelles utmaning. Att hoppa barbacka på LilleWille. Han stack iväg ganska rejält och fick inte stopp på honom. Det var studs och han hoppade som en tiger. Min ridlärare bara skrattade, och det var nära att jag trillade av efteråt då han sprang lite sicksack och jag höll på att skratta ihjäl mig! Ska lägga upp det på måndag då jag måste ha en speciell dator.

Nu är jag riktigt taggad på en ny vecka med roliga saker i stallet. Kan ju dra den här för er:

Måndag - Jobba som stallvärdinna i stallet
Tisdag - Stallet
Onsdag - Ledig från skolan, genomföra en av utmaningarna
Torsdag - Stallet
Fredag - Stallet
Lördag - Stallet
Söndag - SOVA!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0