Fullspäckad dag

Dagen idag har varit sjuuukt full. Först skola och massa sånt. Sen hämtade pappa mig vid tre. Pang iväg till Media Markt & fixa ny dator.

Efter det skulle vi till A6. Jag köpte lite kläder & nya björn borg skor. Sen åkte jag till träningen och tränade. Sen åkte jag och dadi och hämtade Lykke från hennes scouter. Och nu är jag hemma och ska ta en lååång dusch! Härligt :) 

Imorgon åker jag till stallet och chillar med alla där, jao. Ska putsa upp mina stövlar & ridskor. Dock lär de bli skitiga direkt men jaja... Så är det att vara i stallet ;) Sen ska jag försöka att inte vara i stallet med mina nya vita björn borg skor, det var jag med mina vita converse. Och hur de ser ut nu är en pest. Lär mig aldrig? ;) 

Nu ska jag ta och äta lite tårta, av någon andledning kom en granne över med den så namnam. Kram på er!
Mitt första ridläger, gammal bild? Haha ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0