I skolan

Sitter just nu i skolan med mina små puckade vänner :) Nä, jag skoja bara ;)

Idag som sagt ridning... Är verkligen pepp just nu till stallet. Glömde att berätta att Picasso (en storhäst) blodade ner mig med sitt näsblod i måndags. Märkte det inte när jag stod och gosade me honom. Så fick blod i HELA ansiktet, håret, linne, thirt och jacka. Inte så mysigt. Angelica höll på att svimma, hhaha! 

Nu ska jag gå och planera ett redovisning i svenska tills imorgon. Inte så roligt, men ska försöka sitta ute för det är grymt fint väder. Dock är min svenska lärare inte så vääänlig mot mig men ändå. Och igår så kallade min syslöjdslärare mig Jobbig Tonåringsfjortis. Tack. Det värmde.

Aja, vi hörs ikväll! Krams!

Älskar dig sötponnyn ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0