Lillewille & Lucky

Som sagt så tog jag Lillewille & Lucky. Lillewillen var hyper för allting och ville absolut inte gå i leran. Blev ju inte bättre av att Dotcom var precis bakom och ville iväg. Annars gick det la bra, kännde mig dock lite liten på en b-ponny när alla andra hade stora d-ponnys haha! 

Lucky var cool som vanligt. Inte överdrivet pigg men ändå m ed på noterna. Hon travade med öronen framåt och huvudet högt. Till skillnad från Lillewille som bara rusade iväg i nerförsbackarna. 

Boy fick smått damp första ridturen för alla bilar och de andra var inte sena på att hänga på. Annars så skrittade vi mest nöjt på långa tyglar.

Har lite bilder från uteritten men dem ligger fortfarande på min mobil, ni får dem såfort de har överförts! 
Tjejen stolt över att ha kommit trea med mig i ridskolecupen hemma! Fast den bilden e gammal, men ändå! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0