Orkar inte blogga

Men gör det ändå, för eran skull.

Red aldrig Luck idag. Hon skulle gå lektion ist så... Istället så ryckte jag Lillewilles man. Det gick inte så bra eftersom han småstegrade & slängde med huvvudet. Jäkla jobbigt. Men tillslut gav han upp och stog stilla en stund iaf. Är inte heeeelt klar, måste finslipa det hela lite, haha ;) 

Imorgon har jag & min käre mor cafeterian. Förra året stod mamma & delade ut gratis godis där. Ja, vi får se hur det går helt enkelt. 

På torsdag ska jag lära barn och tömköra Lucky. Eftersom hon är så snäll så hoppas vi på att det går bra. Bara hon inte får sina små ryck som hon kan få när & blir pigg & bockar -.-

Aja, nu ska jag sova, kram! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0