Skitsnack

I skolan är det massa skitsnack fram & tillbaka. Man vet inte vem man ska lita på. Har märkt att det även är såhär i stallet också. Folk går bakom ens rygg & kommenterar ens kläder, utseende, hår, sits, hjälm osv. ASSÅ SERIÖST?!?!?!
Det är SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR fegt att göra så. Känner en tjej (nämner inga namn, men du vet exakt vem du är) som går bakom min rygg 24/7. Snackar med sina vänner om mig & försöker få med dem. Så jävla fegt, rent ut sagt. Därimot vågar hon inte snacka med mig in real life. Utan då sticker hon bara iväg. Herregud alltså.
I stallet så var det två stycken som stod och kommenterade mig när jag red. Fattar verkligen inte varför dem inte bara kan säga det till mig face 2 face. Istället ska dem tydligen stå & fnissa och bli knäpptysta när jag kommer imot dem. MEN, tror ni ärlig talat att jag bryr mig? Nope. De bevisar bara hur fettma omogna de är.
Taskiga kommentarer. Pallar inte ens läsa, de påverkar inte mig ändå. Anonyma taskiga kommentarer läser jag ALDRIG, det är bara omogna personer som inte vågar stå för vad de tycker. Kom och säg det till mig istället för att sitta bakom en skärm och gömma dig. Så trött på det, men jag driver en blogg och då får man stå ut. Men istället för ligga och gråta över allt vissa skriver så tar jag åt mig allt snällt ni andra skriver istället. Nu vet ni vad jag tycker iallfall.


Kommentarer
Juliaaaaaaa

Du är grym tindra, bra att du inte tar åt dig! <3

2012-03-04 @ 19:41:02
URL: http://julialord.blogg.se/
Rebecka

helt sant!:)

2012-03-04 @ 20:32:02
URL: http://jfkdressyrponnylaget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0