Virus?

När jag ska kolla min statestik så står det typ ingen data att visa. Men grejen är att jag vet ju att jag har folk som läser min blogg. Det är lite konstigt. Jag funderar på om det är datorn det är fel på eller om jag har fått in något virus i bloggen...? Sen så ibland så ser jag inte när det kommer kommentarer. Det är lite cp.

Idag har jag & kompisar bara legat och solat nere vid vattnet i shorts & linne & spanat på killar ;) Sen drog jag och käkade tacos med familjen och lite andra kompisar. Sen hamnade vi av någon andledning på Hemmakväll och köpte godis för liiiiite för mycket pengar. Brukar ju bli så ;) 

Imorgon söndag har jag bestämt mig för att bli BRUN! Det innebär att jag ska sola hela dagen. Kanske hänger med pappa och tränar lite på Sportlife. Om jag orkar, är ju ganska känd för att vara lite lat? Haha ;) 

Ha en fin kväll, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0