Voltige

Jag, Hanna, Rebecka & Frida körde lite voltige igår. Gick väll inte sådär jättebra men men. Så idag blir det första träningen för mig på riktig häst. Mutje tror jag det skulle vara. Och egentligen skulle jag hängt med Hanna & Rebecka till Svarttorp idag på lokal som hästskötare men Hanna tyckte jag var för sjuk. Det kanske hon har en poäng i, har faktiskt feber, hosta & ont i halsen. Så nu ligger jag hemma och äter alvedon & dricker tee, för jag tänker vara frisk tills i eftermiddag då voltigen är. Ska be Becka fota när jag gör handstående på Hanna. Så förhoppningsvis får ni lite bilder sen! :)
Lånar bild från Hanna & Beckz på våran fina Börje! :D
Linda, Frida & Linn iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0