Chill in stall

Cp blogg.se ville inte lägga upp inlägg som jag har gjort, om ni undrar varför det är så dålig uppdatering. Den tar typ inte tidsinställda, -.-'. 

Idag blev det stallet (som alla andra 365 dagarna på året? ;)) med massa roligt folk, såsom elsa, nattis & loucie. Elsa red Pontus & jag fotade. Sen red jag en liten stund och det blev massa finfina bilder! Nyyyy header? ;)

Sen blev det bara massa chill med mina bästavänner & hästarna! Mysigt...! Dock är min mattelärare inte så glad då jag inte har hunnit med
matteuppgifterna :p Men jaja.. Slutar tidigt imorgon också så drar nog upp en stund till hästarna innan träningen. Det blir bra! Men nu, BILDBOMB! :D
Every girl got a ego :p
image description
Hahha, jag & elsa är bäst x)
Jag rider Pondus, en gammal travare, stoooor hest, så jag ser ganska liten ut :p
Elsas hjälm och den är förliten -.-
Awi !
Charmig! ^^)
Jaaa, jag vet.. Det är imot min religon att rida utan väst & dessutom i converse, men någon gång måste man ju göra det också :p

Nu vill min data inte sammarbeta mer, så mer bilder kommer imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0