Känner mig stark

Smsade just med en tjej.. Pratade lite om saker som jag egentligen inte brukar säga rakt ut till vem som helst. Var bara skönt att få av sig all skit som dagligen finns runt mig. Känner nu att jag mår mycket bättre. Känner mig starkare, friare. Bara skaka av mig allt. Allt som har fått mig att må dåligt, borta. Rensar bort det, rensar bort falska vänner, rensar bort skitsnack och kör mitt race insted. 

Just nu ska jag bara chilla livet. Göra det jag vill och inget annat. Ingen kan tvinga mig att göra saker jag inte vill. Ska ta motgångar med ett leende, just bring it on me! Säga vad jag tycker och inte stå och snacka massa skit så som jag egentligen skulle vilja va. Nej. 

Fan, mår riktigt sjukt bra nu.  hej på dig du :)


Kommentarer
filip

jävlar va snygg

2012-04-17 @ 20:57:16
Stephanie

Sötaste du på bilden:d<3

2012-04-18 @ 16:50:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0