Relativt död

Idag har varit en dag fylld med massa att göra. På dagen så var passade jag två ettåringar. Min lillasyster Minoo & hennes "kompis" Vanessa. Vanessa var jättesöt och ville hålla mig i handen hela tiden och sprang inte iväg en meter utan mig. Men Minoo. Herregud. Hon sprang överallt och klättrade, gungade och ja. Kan säga att det var ingen lätt uppgift. 

Sen så tog jag ut min lilla hund och sprang en låång runda med honom. Måste verkligen göra det oftare. Visst blir man stark av ridningen, men man får ingen vidare kondis. Men det var superhärligt, Asland var glad över att få springa av sig lite med :) 

Sen så cyklade jag upp mot stallet. Detta kommer i ett senare inlägg då jag måste ta och äta lite.. Aja, vi hörs om en stund :)
Galen hund? Fin bild från i vintras iallafall... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0