Tävling på Lilleman

Idag var som sagt klubbtävling på Lilleman. När jag red fram så var han ganska seg & jag tog inget spö... Red lite tempoväxlingar i trav & galopp. Fick några stopp på framhoppningen... 

På banan har jag total black out. Skit läskigt, men kommer verkligen inte ihåg någonting. Får väll utgå lite från bilderna.. Men han stannade på första & sjätte. Annars är jag galet nöjd över honom. Just nu är det han som jag vill rida varje onsdag och han som jag vill rida ut på.
HAHAHAHAHHA, den där manen måste klippas?

Mitt lilla monster ♥ 

Jättenöjd med Lillen idag. Dock kunde jag ha ridit lite bättre men.. Fick ju två stopp, men annars var det bra tycker jag. Min finaste älskling. Nu vet ni iallafall vems man som behöver klippas.. ;)


Kommentarer
Malene

jag tog några bilder på Malinda när hon hoppade Stampe med din kamera. Skulle du kunna skicka dem till hennes mail tror du? :) den är: [email protected]

2012-04-29 @ 22:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0