Tidaholm

Idag var jag med Frida, Becka, Hanna & Elevira på en lokal tävling i Tidaholm. 

Först så kom Becka & hämtade mig klockan 06.00. Var ju inte så mycket mindre än död då... Då åkte vi raka vägen upp till hennes häst Bull. Vi fixade med honom, ryktade, transportskydd, manen osv. Sen kom Elevira & Beckis pappa & hämtade oss. Bull var jättesnäll att lasta in så det var ju skönt att slippa det problemet.

När vi kom fram så tog vi av täcke & skydd direkt och slängde på sadel & träns, eftersom Becka var 2:a i första D-ponny klassen. Medans Becka red fred fram så satt jag på läktaren & försökte förstå hennes systemkamera, som jag skulle filma med. Och detta var ju då Beckas & Bulls första start, hon har ju inte haft honom alls länge. 

När hon kom in så var han lugn & stabil. Dubbelnollade, men eftersom hon red väldigt nogrant räckte inte tiden riktigt till en placering. Men tycker ändå det var sjukt bra gjort av dem! 

I nästa klass så rev det ett hinder men annars var det superbra gjort av båda. Tyvärr inga placeringar för någon idag... Men bra jobbat av alla! :D
Lånar bild från idag av Beckisen.. Tryck här för att komma till hennes & Hannas blogg!


Kommentarer
Sandra

Hej Tindra! Du har möjligtvis inga bilder på mig från tävlingen? Startade LD+5 och LC+5 på en fux, vi kom tvåa i första klassen...?

Fin blogg, kram!

2012-05-02 @ 20:28:07
URL: http://pammi.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0