Fredagsmys in da stall

När jag kom upp till stallet möttes jag av massa goa kompisar. Såsom Julia, Sara & Moa. Eftersom det var teori för alla ponnygrupper idag passade alla vi skötare på att ta hand om våra hästar. Galet mysigt och sitta i varma sadelkammaren med massa gott folk och putsa och snacka.

Iallafall så borstade jag igenom Lilleman. Gosade även en stund med lillkillen ♥

Kännde mig väldigt snäll idag så jag mockade hela ponnystallet :P Ganska mysigt när det bara var typ jag & mina närmaste vänner där. Och hästarna såklart!

Sen så skulle Linda tömköra Boyke. Hon frågade om jag skulle hänga med och det gjorde jag! Då kom Hanna så fick sitta i hennes knä och vara värmekudde, mehehe.

När hon hade gjort det var det en av mina favvoponnysars tur. Lucky pluttan! Vi gick upp i "Nya Ridhuset". Kan ju säga att detta var grymt kallt för isoleringen är typ nät?

Lucky var seg och Linda blev lite smått förbannad. Sen trädde hon den innersta tömmen ur dens ring vid ryggen så den inte var uppspänd. Så sa hon att egentligen kunne ju jag ridit henne men det var ju lite sent och tänka på då :P Annars hade jag gärna trimmat lite på henne :)

Frida undrade om jag ville skritta av hästen som hon rider lite då & då så gjorde det. Satt där på den där D-ponnyn i mjukisbyxor, HHAHA! Trodde inte jag skulle rida idag så tog inte ridbyxor ;) Men kan  säga att jag såg VÄLDIGT liten ut, haha!

Sen hem. Och skita i vad allt om nyttighet heter då jag sitter här och äter kebab & dricker cola. Det är ju fredag wtf? Nu ska jag mysa lite med b-friend on da telefon ;)

Är det inte självklart att jag glömmer kameran idag? Jojomensan. Aja, tar den med på måndag istället, hoppas ni överlever tess dess ;)



Kommentarer
tessan

länkbyte? ;)

2012-02-11 @ 00:00:36
URL: http://tessanszansa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0