Friluftsdag

Idag var det friluftsdag med klassen. Man kunne välja olika aktiviteter & jag valde skidor. En väldigt go känsla när man susar ner för de brantaste backarna i bara underställ, thirt & mjukisbyxor. Grymt! 

Tror att jag drar mig till stallet idag. Ska bara fixa lite mat, ska vara lite duktig idag & göra lasange! Linda Dödar mig annars, HAHA! 

Ska även ringa en roligt person, kolla inlägget nedanför. Blev nästan rörd av att hon hörde av sig, inte alla som gör det. Så antagligen träffa henne i veckan. Och hennes lille powny. 

Hoppas alla har det bra denna UNDERBARA tisdag, var verkligen längesen jag mådde så här bra! Livet leker.
HAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAH, DÖR NÄR JAG SER DENNA BILDEN!! Hon rev typ med magen & jag kom i obalans xd Kolla min min ,, kan ju bli så ibland ;)


Kommentarer
Ellen

det är s å kul att åka skidor! :D

2012-02-21 @ 20:10:01
URL: http://mixto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0