Iskallt

GALET kallt här i Jönköping nu. Femton minus och inga vantar, h-e-h-e. Så imorgon tänker jag ta på mig alla kläder jag har typ. För hatar att frysa, det är det värsta som finns. Just nu vill jag bara till typ thailand eller något annat varmt land. Blä på detta usla vädret :(.

Var ju iallafall i stallet. Träffade bl.a en gammal stallkompis som heter Rebecka Isgren. Hon är lika gammal som mig och rider grymt bra! Hon är/var med i elitlaget här med sin ponny Magic Power. Nu satsar de mot SM. Vi typ flummade runt lite & var nere hos Mulle (som han kallas, Magic Power alltså). Rebecka dampade på sin mobil typ femmiljoner gånger och påstog att den hadde aids? xd 
Skön tjej där! 

Sen så myste jag lite med ponnyerna. Var nästan inget folk vilket är väldigt skönt då det är mycket lugnare. Lilleman gick så jag var och gosade lite med Zlatan. Älskar den hästen, han är så mysig! Alltid nyfiken och snäll, gör alltid (oftast) som man säger. Finingen.

Idag var Marlene stallvärdinna men hadde inte hunnit sätta ut allt morgon & eftermiddagshö så Frida drog ut mig och så fixade vi det. Faktiskt ganska mysigt, om man hade haft vantar på sig. Med min vanliga klantighet glömmde jag dom i receptionen -.-'.

Älskar sånna här dagar när man bara kan såsa runt och inte göra något speciellt, bara vara lixom. Det är det bästa som finns!
Jag & Zlatan. Ovanför jag och Lolli! :) 




Kommentarer
Ellen

ussch, det var iskallt igår, höll på att dö när jag red... -.-

2012-02-03 @ 14:54:10
URL: http://mixto.blogg.se/
Laura

Zlatan är världs snäll men han bet typ sönder min hand sist jag var där

2012-02-05 @ 22:00:59
URL: http://laurags.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0