Lördagsmys

Mamma drog med mig till Ikea idag & köpte nya ben till min nya säng. Hade lite bloggångest men nu är jag hemma iallafall. Nätet på Ikea var inge vidare, eller är det min mobil som inte mår så bra...

Idag har inte varit någon speciell dag. Var & tränade på Sportlife på morgonen, sen hem. Eftersom min minsta lillasyster Minoo blev riktigt sjuk idag i Crupp så var jag tvungen att passa Lykke medans de var på sjukhuset. Drog upp henne till stallet och hämtade lite saker som jag ska ha med till Nöten imorgon. Galet skönt att kunna cykla till stallet nu, har ni snö där ni bor?

Sen så hem & spela lite fotboll (Lykke tvingade mig), gick väll sådär då jag tacklade Lykke i en lerpöl... Så hon fick gå in och duscha, hehe! Efter det släpade mamma med mig till Ikea, som jag sa innan.

Nu ska jag till en kompis och ha lite lördagsmys framför Melodifestivalen! Yamyamyamyam.. Imorgon ska jag till Stall Labbarp igen och vara med Nöten & Nora. MYS! 

Ha en bra lördagskväll så syns vi imorgon, kram!
Asså seriöst, jag dör va söt du är! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0