Luck!

Eftersom det var teori igår för alla ponnygrupper så behövdes några ponnysar ändå få röra på sig. En av mina bästa vänner, Elsa, tog sötnosen Bronx & jag tog Lucky. 

Lucky var sjuuuukt stel i vänster sida. Så jobbade mycket i det varvet så att hon skulle bli lite mjukare just i den sidan. På volten, ställning, böjning osv. Hon blev verkligen finare i slut!

När man rider Lucky (samma sak med Lilleman) så kan man verkligen inte släppa en sekund. Då skjuter hon bara ut vänster bogen & tar bettet. Så jobba hela tiden, annars gåre inte ;) 

Gjorde lite tempoväxlingar, skänkelvikning, framdelsvänding, voltarbete och lite sånt. När Bronx fick lite fart fick hon också det, hehe ;) 

Min mobil vägrar att överföra bilderna, men de kommer så fort jag har fixat det. Min mobil är inne i livskris typ, funkar inte och ladda den eller någonting -.-
Får bli en gammal bild på henne, som coms herifrån...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0