Ridlektion på Lucky

Hej! Kom just hem från stallet och tänkte berätta om min ridlektion på Lucky.

Eftersom jag går i hoppspecialen så hoppade vi ;). Vi hoppade som ett kors typ, lite svårt att förklara. Två oxrar och två rätuppstående. 

Lucky var inte på humör och stannade hela tiden. När jag la till spöet så svarade hon genom att kicka. När vi började hoppa så fick hon dock lite mer fart.

När vi hoppade hela "banan" så var hon riktigt på hugget och vi for över alla utan några problem :). Hindrernas höjd låg på ungefär 70 cm. 

Älskar när det går såhär bra, ponnyn får mig verkligen gla! Älskar henne så otroligt.
Ja, det här var ju ett tagsen nu ;) Jag och min första ponny Nina :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0