Svar på kommentar

Nora & Nöten.
hejhej tindrus! :)
tänkte bara höra hur du har det och hoppas du mår bra:)
själv så har jag det bra och nöten hon tränas regelbundet i hoppning men även i dressyr som jag märkt att hon har en bra sida på! :)
hon saknar dig massor och jag saknar dig! skulle vara jätte kul om jag fick träffa dig någon dag så du kan få komma upp till labbarp och se hur hon har det:) hon hade nog blivit väldigt glad i såfall !:)
hör gärna av dig kramar nora och nöten!<3

Hej Nora! Vad glad jag blev av att du hörde av dig, verkligen!! :D Nöten är ju min gamla medryttarhäs som var väldigt fin. En liten b-ponny som var supersöt! Även Nora är ju sjukt gullig. Så klart jag gärna kommer och hälsar på. Jag smsar dig idag, så kan vi ju bestämma en dag. Vi bor ju inte alls långt ifrån varandra så kanske göra något nån dag? Saknar dig verkligen massor :( 

Ha det super så ses vi snart, puss! <3
Nöten & Nora
Jag & Nöten
I sommras
I somras
Saknar dig :(
We in action
På Nöten vågade jag allting, ingenting var omöjligt.
Saknar dig underbara häst, snart så får jag se dig igen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0