Dödens trött

Med fyra timmars sömn och en lång dag i stallet så är man ganska trött ;) Men det var roligt iallafall! Vi kollade på en film som handlade om en tjej som flyttade till Norge eller något. Såg inte så mycket eftersom vi i US satt längst bak och alla ungar var jättelånga (eller så är det jag som är kort;)). 

Sen så gick jag & Nattis och fotade lite. Blev massa fina bilder och ny header är på gång :p. Så håll utkik! 

Ikväll blir det bara slapp hemma. Tacos och cola, nomnomnom! Imorgon tror jag att jag ska vara med en kompis och åka fyrhjuling, WOPA! Så nu ska jag mysa lite @ home så ses vi kanske senare tonight right here :)
Älskade lilla Elsa packar chips.
Lilleman & jag myser.
Det går inte att beskriva dig med ord.
Har jag sagt att jag har världens bästa vänner? Alica & Elsa ♥

Lite sneakpeak på bilderna, header kommer jag inte lägga upp ännu :p


Kommentarer
Mathilda

Nemen Tack så jätte mycket

2012-01-28 @ 21:16:43
URL: http://ponnylovers.webblogg.se/
Ella

Din nya header är hur fin som helst! ♥ :D Kram!

2012-01-28 @ 21:49:06
URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0