Godmorgon!

Vaknade precis av fågelkvitter, solen lyste in i mitt rum & hela området var snöigt!
Kom ju hem från Stockholm igår, så sov ganska länge...


Eftersom det var så fint väder så drog jag ut på en liten joggingrunda, som har blivit en vana för mig.
Men det var skönt iallafall.
Tränar ni något utöver ridningen?

Idag så är det Mini-Us möte, och för er som inte vet vad det är så är det Mini-Ungdomsektionen.
Vi hjälper stora Us, vi har aktiviter & lite sådant.
I Mini-Us sitter: Elsa, Anna, Ebba, Ellen, Alica & jag då.
Men vi behöver en till, så hör av dig till någon i stora Us om du är intresserad!! 

Måste även baka något, då det är jag som har fikat...
Eller så får jag väll köpa något påväg till stallet, hehe.

Ni får en liten uppdatering när jag kommer hem!
Inga bilder men ska ta me kameran till stallet idag! :)
Får bli en gammal på mig & lilleman sålänge.


Kommentarer
Tilde

Hej sötaste :D Hur länkar du sådär? så att de lxm nt står www.blabla.se lxm? skulle uppskatta svar ;) <333

2012-01-09 @ 21:49:53
URL: http://tildenh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0