hejhej!

Framme i Stockholm nu där jag är med min kompis Tilde. Vi myser, tittar på film och ska snart äta... Så inge stall för migi helgen :( Tänkte dock dra min veckoplanering!

Måndag - Musmöte (JAG HAR FIKAT O VET INTE VAD JAG SKA BJUDA PÅ!!!!!!!!!!!)

Tisdag - Upp till stallet & Lilleman, alla skötarsysslor SKA utföras.
Måste även ta reda på när skötarmötet är.

Onsdag - Rida i min nya grupp, nervöööööös.

Torsdag - Upp till stallet och göra klart allt som inte blev klart på tisdagen.

Fredag - Stallet & hjälpa stallvärdinnan.

Lördag - Då har jag barnridningen (vilket innebär att jag ska sälja biljetter till barn som vill rida några varv på våra snälla ponnysar).

Söndag - CHILLDAG AT HOME! 

                                                                                                        



Kommentarer
MADELEINE ♥

sv. Tack så mycket fina du, och detsamma! Din design är jättefin :)



ha en fin kväll,

kram!

2012-01-06 @ 20:31:57
URL: http://maddiiz.myshowroom.se
lova.

Sv; aa länkbyte! men lägg till en länk till mig som sitter i din dropdownmeny där uppe då. ;)

2012-01-09 @ 10:56:28
URL: http://lovajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0