Inte med på startlistorna?

När jag var uppe o kollade på startlistorna inför imorgon så står inte jag med? Jättekonstigt.. Men Alica sa att det hade hänt henne med & hon fick rida ändå typ. Så får se om jag ska tävla för det är faktiskt inte jag som har gjort fel utan ridlärarna då jag har anmält mig.
Jaja, idag var det som sagt stallet då. Jag, Nattis, Kajsa, Elsa & Alica spelade in "ponnyakuten" xd. Jag var Tobbe, Nattis Anna, och dom andra deltagare. SJUKT ROLIGT! Vi fick massa små barn efter oss som ville va med och kolla. Så himla roligt och har verkligen  inte haft roligare på länge. Så FÖRHOPPNINGSVIS så kommer videor och det i veckan. Kajsa skulle lägga upp de på hennes blogg och jag skulle redigera det typ.. Så jaooop, hoppas att ni gillar det ;)
Sen var det usmöte (årsmöte). Blev tilldelad någon uppgift som jag inte kommer ihåg vad de heter men typ att hitta nya till us och så.. A, fattade inte det riktigt men xd
Imorgon då förhoppningsvis tävling, färga håret, va me massa goa kompisar. Bloggar mer imorgon så pusspuss!
GRYMMA Alica!

SÖTASTE Nattis!

ÄLSKADE Elsa!

Ingen bild på Kajsa.. :/

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0