Mitt lille hjärta

nu har jag skött dig i 4 år.
jag har älskat dig från första början.
du har alltid funnits där för mig.
alla gånger jag har stuckit upp till stallet för jag var förbannad på mina föräldrar.
alla gånger jag har suttit i din box.


när jag precis hade börjat på JFK så gick jag förbi din spilta, det var det då.
ditt gulliga lilla huvud vände sig om & jag blev kär.

så ofta jag kan är jag uppe hos dig o borstar på dig så mycket jag kan & hinner.
eftersom inte så många vill rida dig, vilket jag inte kan förstå, lyckas jag ofta byta mig till dig på lektionerna.
o tack för det.


dina små skutt över oxrarna.
dina stopp, din belutsamhet, din envishet.
för har du bestämt dig för något så är det så.
inte så mycket jag kan göra åt det, höhö.

jag minns när jag red barbacka på dig en gång.
din trav var så skumpig att jag började garva & gled av på sidan.
jag minns när du blev rädd för en bil i skogen o slängde av mig i en myrstack.
själv sprang du bara några meter men sen fick du syn på en buske & stannade och började äta.

jag minns när vi skulle göra någon galoppövning i hoppspc.
galopp på en volt m bommar.
du hoppade jättestort över dom, alla varven.

jag minns när du stannade helt i galoppen.

jag har så många underbara minnen med dig, underbara häst.
du är verkligen allt för mig.

du har fått mig o inse att hästar är allt.
för du är allt för mig gubs, <3

lilleman 'hjärta' tindra - förevigt.



Kommentarer
Anonym

SV: Wow tack så hemskt mycket söta du! :) Vad glad jag blir :)

2012-01-13 @ 21:21:43
Ella

Supersöt tjej med supersöt ponny! :D ♥ Puss! ♥

2012-01-13 @ 21:47:31
URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0