Tävling på Lucky

Tävlade idag då på Lucky. Hon var gaaanska seg och ville lixom inte sammarbeta. Stannade ofta och sådär.
När vi kom in på banan så tvekade hon på första, en svartvit oxer. Spö & skänklar och hon hoppade. Tvåan var ett enkelt räcke. Svängen till trean var ganska snäv men hon fixade det galant och hoppade som hon aldrig hade gjort något annat. Oxer, räcke & sen en svår sväng till sjuan. Hon vände av sig själv och jag följde egentligen bara med. Sista hindret var en oxer. Hon racade glatt över den med. Min fina tjej! Hon njöd verkligen av applåderna, haha!
Jag är VÄLDIGT nöjd över min egen ritt, hon kunne dock ha varit lite mer allert men det gick ju ändå! Så fick ju en liten rosett till min samling ;) Pluttisen! :)
ursäkta min sits men det var precis i ett galoppsprång ;)
trötta efter ritten! ;)
det var allt, kommer video senare ikväll!
PUSS!


Kommentarer
Hanna

Nu är veckans blogg utsedd, kika in och kolla om det var just du som vann! http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v-3.html#comment



Vann du inte denna gången kan du alltid vara med igen! :)

2012-01-23 @ 15:45:38
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
juliette

kan inte du lägga upp dina matvanor (frukost lunch osv)

2012-01-26 @ 21:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0