Uppdaterar dåligt

Känner att jag uppdaterar för dåligt xd Nu är det sjukt mkt hästar i mitt liv, då det är det jag vill satsa på, vill bli bättre. Finns ju lixom alltid någoto lära sig. Skola, läxor, prov och sånt massa med men ärlig talat så lägger jag sjuuukt mycket mertid på och i stallet, hehe. Fördet är där jag vill vara, det är där jag är trygg. Det är där jag har mina alldra alldra alldra tajtaste vänner. Elsa, ellen, kajsa, ida, nattis, julia, anna och många fler. Och Lilleman och lucky! Hästarna som får mig att inse vad kärlek  är mellanponny & ryttare. Det ärlixom i stallet jag spenderar hmmm få se, kanske varje dag mellan fyra och nio? Asså ja,ni fattar om det är liite dålig uppdatering, ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0