Hänger knappt med i svängarna själv

Kom precis från träningen. Mina kompisar lyckades övertala mig till ett läger i Falkenberg i helgen. Brottas i tre dagar, oyehss. Asså jag planerade verkligen inte att gå såhär långt. Jag ville liksom ha det som en träning för ridningen. En gång i veckan. Nu är det cuper, interjuver med tidningar, läger & tre träningar i veckan. Men roligt är det ju iallafall! :) 

Imorgon rider jag som vanligt i min hoppspecial & i den vanliga. Känns som det var jättelängesen, haha. Dock har vi markarbete. Lär ha Filur men det blir bra! Föresten, visste ni vems aoutograf jag fick igår? 

Denna galet snygga Douglas Lindelöw! Han var på JFK med Angelica Agustsson (som typ hatade mig när jag bara bönade om Douglas aoutograf x'd, hon stod brevid, men hon är inte lika cool!) på en clinic. Och jag & Lollo passade på när han satt och fikade ;) Men han är iallfall en av mina STÖRSTA idoler. Han rider sjukt bra & följsammt och är bara bäst, typ :) 

Nu ska jag ta och krypa ner i min säng. Den är relativt hårig eftersom min hund fick damp i den innan & rullade runt på lakanen. Får väll byta allt det innan jag somnar. Men ha det bra så hööööörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0