Hej hej

Galet fint väder här i Bankeryd. Jag, lillasystern & Julia har precis varit ute och spelat fotboll i solen. Jättemysigt :)

Idag blir bara en "slappdag". Har hållt igång hela veckan och stressat med prov, inlämningar, läxor osv. Så väljer att bara stanna hemma. Eftersom solen skiner tänkte jag ta mig ut på en låååååång joggingrunda. Skönt!

Denna veckan (är som alla andra) fullproppade med aktiviteter, stallet och massa annat roligt ! :D

Måndag ~ Stallet
Tisdag ~ Träna, stallet & tävlingskurs i stallet
Onsdag ~ Stallet
Torsdag ~ Studiedag & träna
Fredag ~ Stallet
Lördag ~ Brottartävling & stallet
Söndag ~ SOVA TACK!



Älskar dig Lucky, du betyder så jäkla mycket för mig ♥


Kommentarer
Ida

Ofc att jag gör ett länkbyte ! :D Skriv en länk om mej på din blogg så gör jag samma sak ;D

2012-03-11 @ 16:01:35
URL: http://horsefire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0