Svar på kommentar

nora nöten!  ([email protected]) om Sommarfeeling:
hejhej tindrus!
har funerat lite och jag vill att du och nöten ska börja tävla, hon behöver få komma ut och ha lite kul hoppas du med vill det, men om man ska börja tävla så måste man börja träna hehe!
hör gärna av dig många kramar nora och nötis!
obs! gillar att läsa din blogg<3

Svar:

Hej Nora! Åh vad glad jag blir :') Såklart vi måste träna lite då! ÅHHH va kul det kommer bli, haha! :D 
Men jag ringer dig imorgon, lite sent nu ;) Tack för att du gillar min blogg! Puss on ya och nötiisen!

Vi kommer äga ute på banorna, lätt vi kommer!


Kommentarer
Ella

sv: JA! Det skulle vara superkul att åka till nåt annat ställe med dig! Vill också verkligen ha övernattning! Vi kan väl börja kika runt lite på olika ställen? :)



Och vad kul att du ska få tävla med nöten! Ni är så fina ihop! Och ja, ni kommer äga ute på banorna! :D PUSS

2012-03-24 @ 09:37:24
URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0