Sängen nästa

Har varit igång hela dagen i skolan, hemma, tränat osv. Så nu har jag tagit mig en ducsh och tänkte göra ett litet inlägg här. 

Imorgon fredag är det stallet som gäller. Tänker inte göra något särskilt, bara umgås med hästar & vänner. Kanske hänger kameran med en sväng, får se lite. Förövrigt fick jag ett blodtrycksfall idag (benen viker sig och man ramlar & blir snurrig). Vet inte riktigt vad det berodde på. Men hade inte ätit något så det kan ha varit det... Ska iallfall ta det lungt. 

Gammal bild, haha ♥


Kommentarer
Anonym

Hej på dig du! Kom just på att vi inte har träffats på eeeviiigheeeteeer!! :( Vi måste helt enkelt träffas snart! Ska du ner hit nån gång snart eller ska jag försöka komma upp till dig? Saknar dig jättemycket vet du! ♥ Puss

2012-05-04 @ 19:24:49
Ella

Haha, glömde skriva namn på kommentaren, men det var iallafall jag som kommenterade! :D

2012-05-04 @ 19:25:34
URL: http://ellasphotos.blogg.se/
Ella

sv: Jo, kan försöka komma upp över en helg eller något kanske? :)

2012-05-04 @ 20:38:08
URL: http://ellasphotos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0