Stalldag

Hej! Kom precis hem från stallet. 

Först var jag, Malene & Elsa uppe i Nya ridhuset och longerade Richmond (Angelicas häst) och Pondus. Richmond var lite sprallig och drog iväg när v i gick in i ridhuset och när Marlene longerade. Sen var han lugn. Pondus blev lite spåstressad och flög iväg han med nån gång men annars var han ganska lugn. . Kanske kommer upp i helgen, OM NI ÄR DUKTIGA OCH KOMMENTERAR, VILL SÄGA!!

Sen satt jag, Hanna B, Frida, Marlene & Elsa uppe i cafeterian nån timme och myste. Äger Hanna på Wordfeud ;)). 

Men nu ska jag mysa lite hemma och äta KEBAB! Puss!


Kommentarer
Malene

tycker du överdriver lite här va :p han var ju supercool större delen av tiden. Han försöker alltid dra iväg precis när man går in i ridhuset, men lugnar sig ganska snabbt. Sen hade han ju lite överskottsenergi då, men efter att han fått göra sig av med lite energi genom några varv på linan runt mig gick det ju som en dans att leda. Flyttade, ryggade och gick framåt och fokuserade bara på sin uppgift och mig :) Supergo :D

2012-01-27 @ 20:56:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0