Sängen NÄSTA

Stallet idag har varit väldigt mysigt! Har varit med massa goa människor, massa goa hästar & massa go humor! :D 

Linda sa att jag kunne rycka Bronx man. Så gjorde det. När jag hade kommit lite mer än halvägs kom det en så kallad "ponnymamma". Istället för att skrika på tävlingar sitter hon på läktaren och skriker på sitt skumpande barn. Och ni vet ju vad jag tycker om sådana. Mitt tålamod är verkligen inget och leka med om man är en ponnymamma.

När hon kom in så stod jag & min kompis nathalie där och höll på med Bronx. Hon skulle rida & eftersom jag bara hade relativt lite kvar stod jag kvar. Detta gillade inte hon och kallade mig oförskämd, barnslig, ouppfostrad, att jag störde hennes barn utveckling inom hästsporten osv...

Jag blev mest irriterad & sur. Men tillslut bokstavligen körde hon ut mig ur boxen. Ursäkta språket, men jävla kärring :)  
Stackars Bronx fick gå med en stor del kort fin man, och en del jättelång. 

Sen så försökte jag mig på Lillewilles man. Han blev lite sur & ville inte stå still. Men efter en stunds envishet så gick det också. Ska fortsätta med imorgon.

Det dåliga med att rycka är att mina fingrar är typ döda & jättesåriga. Blödde jättemycket när jag var klar, märkte typ inte det x'd
Klipper eller rycker ni era hästar?


Denna goa tjejen va jag me idag bla. Vi ska förövrigt sitta på insläppet den 1 april, taggad ;)


Kommentarer
Cajsa

Klipper helt klart ! :)

2012-03-13 @ 14:35:56
URL: http://cajsaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0