Trött

Idag har varit en händelserik dag med bl.a barnpassning, bråkig 3:årig häst, extremt roligt folk osv. Men vi tar det från början! 

När jag kom upp till stallet så tittade jag när min kompis Fannys lillasyster Angelina red. De har en treårig söt liten ponny. Fannys mamma skulle gå ner och hjälpa Angelina så då fick jag i order att passa lilla Nellie. Hon är tre månader och fruktansvärt söt! Vi gick och kollade på bomstöd och lite andra intressanta saker tills hon somnade. Åh, blev typ kär! Hon bara låg där på min axel och sög på min miiiinitumme. Nawi! 

Efter ett tag gick jag till stallvärdinnorna. HAHAHA, vi hade jätteroligt! Titta bara på den här bilden:
image description

Sandra (Fannys mamma) ville att jag skulle ta ut deras treåring lite senare på kvällen. Hon var lite stimmig & stirrig. Hoppade till för minsta lilla. 

Efter det blev det lite chill med vännerna! När jag kom hem tog jag en lång joggingrunda och efter det en lång dusch. Härligt! Så nu är jag riktigt trött, klockan står på 06:15 tills imorgon så det är bara att slänga sig i sängen. Vi ska ju ut och hoppa stockarna med hoppspecialen imorgon och regn står på prognosen. Inte jätteroligt. Men som vår ridlärare brukar säga, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Så det är väl bara att gilla läget, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0