Iskallt

Hela eftermiddagen & kvällen har tillbringats i stallet. Detta har gjort att jag inte har hunnit plugga till historia provet om två dagar, inte heller göra matteläxan tills imorgon. Kommer få stryk av min lärare, inte bra. Och jag som hade planerat och göra alla läxor idag. ASSSSSSSSSSSSSSSÅÅÅÅ... Inte har jag heller hunnit duscha eller äta... Aja, stallet går före allt ändå så det så ;) 

I stallet var det iskallt. Höll seriöst på att dö. Först så hängde jag lite med Linda, sen kom Elsa.. Vi gjorde inte så mycket, chillade runt lite. Sen så kom Julia och då gick vi upp i caffis. Känslan som kommer när man märker att man har tappat sin femtiolapp, den du! Hade dock inte tappat den, det var bara ett hål i fickan så den hade trillat ner i min strumpa, hah! 

Vi satt och myste lite i cafeterian, massa bilder efter Elsa snodde min kamera ;) Sen skulle Nattis & hon rida. Så hjälpte dem lite med det... Ah, en chilldag bara i stallet! :D 

Får gå upp vid halvfem imorgon om jag ska hinna göra läxa & duscha, KLART MAN E TAGGAD?! Tur att jag fick 200 kronor av min BÄSTE farfar idag på posten, piggar alltid upp ;) 

Kram på alla! <3
YYYYPERGAMMAL BILD PÅ MIG TOM ELSA & ALICA :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0